Velkommen til Galaxy Invaders´s forum

Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Galaxy Invaders er en Alliance i Univers 3 på ogame.dk

Hvem er på nu

Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen


[ Se hele listen ]


Flest brugere online på samme tid var 12, Ons Jul 20 2022, 18:51


    må caesar blive på sin lederpost???

    Afstemning

    må caesar blive i ledelsen???

    [ 2 ]
    må caesar blive på sin lederpost??? Bar_left50%må caesar blive på sin lederpost??? Bar_right [50%] 
    [ 2 ]
    må caesar blive på sin lederpost??? Bar_left50%må caesar blive på sin lederpost??? Bar_right [50%] 

    Totale stemmer: 4
    avatar
    Gæst
    Gæst


    må caesar blive på sin lederpost??? Empty må caesar blive på sin lederpost???

    Indlæg af Gæst Tirs Maj 05 2009, 20:16

    jeg synes caesar er blevet for meget!!!
    han kommer ind i alliancen og kommer med et rigtig godt forslag til noget i alliancen..
    men jeg synes han har været for inaktiv her på det seneste tid!...jeg synes vi skal kick him, for det står jo i reglerne/har gjort
    jeg starter denne afstemning fordi ledelsen ikke gør noget ved det og fordi at han ikke fortjener at være i ledelsen.

    og dengang jeg ansøgte om at blive leder sagde de også til mig at de ikke havde brug for en mere leder!!!!!!!!!!!!!. Mad
    hva siger i???
    avatar
    Gæst
    Gæst


    må caesar blive på sin lederpost??? Empty Sv: må caesar blive på sin lederpost???

    Indlæg af Gæst Ons Maj 06 2009, 21:21

    Så skal Kebab også ud ...
    Han er 9d inaktiv og er ubrugelig ...... kan slet ikke se hvorfor han skal være der ..

      Lignende emner

      -

      Lige nu er det Tirs Maj 14 2024, 15:25