Velkommen til Galaxy Invaders´s forum

Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Galaxy Invaders er en Alliance i Univers 3 på ogame.dk

Hvem er på nu

Der er i alt 5 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 5 gæster

Ingen


[ Se hele listen ]


Flest brugere online på samme tid var 12, Ons Jul 20 2022, 18:51


    Foto2 forlader Sikkerhedsminister posten

    avatar
    Gæst
    Gæst


    Foto2 forlader Sikkerhedsminister posten Empty Foto2 forlader Sikkerhedsminister posten

    Indlæg af Gæst Tirs Maj 05 2009, 12:14

    Jeg har valgt at trække mig fra posten da jeg ikke orker det Smile
    Så vil jeg hellere bare være member ^^


    Ang. det med Dragon så er sagen klaret og der skal ikke gøres mere ud af det
    avatar
    Gæst
    Gæst


    Foto2 forlader Sikkerhedsminister posten Empty Sv: Foto2 forlader Sikkerhedsminister posten

    Indlæg af Gæst Tirs Maj 05 2009, 20:10

    ja jeg synes også min krigsminister post er ret hård...
    da jeg ikke rigtig kan være aktiv som minister....
    jeg har også venner som der skal besøges og sådan noget...
    avatar
    Gæst
    Gæst


    Foto2 forlader Sikkerhedsminister posten Empty Sv: Foto2 forlader Sikkerhedsminister posten

    Indlæg af Gæst Tors Maj 07 2009, 00:03

    Jeg har valgt at forlade alliancen ...
    Der sker intet og med de lederer der er bliver det jo til en whatever børnehave ...
    Have fun .. lol

    [15:03] <Paladin> Det er almindelig etik at man ikke angriber folk som man "snakker" med
    [15:03] <Paladin> Eller folk man "ser" dagligt
    [15:03] <Paladin> Nå ja.. Det er ikke alle spillere som er etisk korrekte, så du skal nok ikke føle dig 100% sikker

    Jeg er altid til at finde på irc hvis nogen skulle få lyst ... hvis ikke er jeg ikke på min pc ..


    @WW - Ja .. Det vil glæde mig hvis du kommer ud af din "solskinsmodus" og joiner gamet inden det bliver raseret af det nye redesign
    Westwood
    Westwood
    Admin
    Admin


    Mand
    Antal indlæg : 251
    Age : 28
    Bosted : Engesvang
    Registration date : 19/01/09

    Foto2 forlader Sikkerhedsminister posten Empty Sv: Foto2 forlader Sikkerhedsminister posten

    Indlæg af Westwood Fre Maj 08 2009, 09:20

    Foto2 - Jeg syntes folk skal acceptere at jeg og mange andre er gået i feriemodus, når man ikke lige har lyst til spillet pt! Jeg er til at kontakte så bare gør det!

    Foo2 - Jeg kan evt. skrive en besked til dig, når jeg får lyst til spillet igen, og så kan vi få gang i denne ally, hvis du kommer ind der!
    avatar
    Gæst
    Gæst


    Foto2 forlader Sikkerhedsminister posten Empty Sv: Foto2 forlader Sikkerhedsminister posten

    Indlæg af Gæst Fre Maj 08 2009, 11:39

    WW ... Det var ikke fordi du var i FM ...

    Men fordi du ikke gjorde noget ...
    Se på fx. krigsminister - "Skal vi lave krig mod dit og dat?!!??!?"

    Så tænker jeg ... Hvorfor helvede bestemmer HAN det ikke når HAN er krigsminister og har ansvaret for det ...

    Det var ALTSAMMEN noget med "Skal vi gøre dit og dat bla bla bla" ..

    Det er jeg ikke til ..
    Jeg vil gerne i krig men ikke med anyone newbs ...

    og ps. det med "Juhu vi lukker alle ind med over 25k point Very Happy"
    Thumbs down - lol ^^

    Sponsoreret inhold


    Foto2 forlader Sikkerhedsminister posten Empty Sv: Foto2 forlader Sikkerhedsminister posten

    Indlæg af Sponsoreret inhold


      Lige nu er det Tirs Maj 14 2024, 05:36